fredag 5 december 2008

A world full of music - Spotify


Under denna paroll kan vi som gillar musik lyssna utan risk för lagbrott och besök från AntiPiratByrån. Den nya fildelningslagen är ju numera presenterad och skall snart röstas fram...

Det står i dagens Sydsvenskan att
"Efter viss vånda lade regeringen igår fram förslaget till fildelningslag. Den 1 april nästa år kan den omtalade jakten ”på en hel ungdomsgeneration” med andra ord börja."

by Luke Robinson
Men det finns som sagt många lagliga lösningar. En är att köpa sin musik via iTunes en annan är att prenumerar på musiken via tex Spotify. Det finns tre lösningar.
  • Fritt med reklam
  • Dag abonnemang utan reklam
  • Månads abonnemang utan reklam
Nu är det så att jag har några invites att dela ut så om ni skickar mig ett mail så delar jag med mig, kolla in min profil för adressen. Tyvärr är de slut numera...

Trevlig helg

PS numera är ni 16 som följer denna blog.
PSS Tack till er alla som läser här och som gav mig ett nytt laddnings rekord på 143 sidor på en dag. Sanslöst roligt tycker jag.
PSS Via FEEDJIT kan man numera följa er komma och gå till sidan. Man ser OS, Webläsare och från vilken stad ni kommer. På kartan ser man var i världen ni bor. Coolt tycker jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns absurt att kriminalisera större delen av Sveriges ungdomar. Som en annan uttryckte det "Regeringen vill att vi ska sätta oss i en tidsmaskin och åka tillbaka till 1991."

Anonym sa...

Jag tycker Spotify känns bra hittills, möjligen är det ibland problem att hitta det man vill ha.