onsdag 20 januari 2010

I'm not dead - just REALY busy!!!

snow angels by Jody Dickerson
Lite mycket just nu och bloggande har fått stå tillbaka.
Inom kort skall jag återkomma om BETT 2010 och min reflektioner tills dess läs Ulf Tornberg rektor 6-9 Gunnesboskolan på Ledarbloggen
De nya datorerna på Gunnesboskolan och hur vi skall utnyttja dem.
Samt massor av annat som just nu åker runt i mitt huvud. Tills dess kan ni se en del genom att följa del.ico.us till höger Twitter mm.
CU!!!

PS ber om ursäkt för kvaliteten på Upphovsrätt i Bambuser. Första gången och min telefon TOKhängde sig efter ca 15 minuter och sedan försökte jag med datorn via deras hemsida men uppkopplingen i Malmö Högskolan motsvarade ungefär London :(

Ni hittar Mattias föreläsning på Slideshare.net/klang

Inga kommentarer: