lördag 30 maj 2009

Jag är med om en halleluja moment just nu!

Jag råkade gå in i mitt RSS-flöde och kollade Joachims flöde från Skolväskan. Vad ser jag om inte något nytt från Google. Nämligen Wave! 
Jag säger bara Wow. Snacka om Lund har valt fel plattform för mail mm. Dvs inte Google. Alla andra. Satsa på Google!!!!
Ni MÅSTE titta på denna film NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! det finns inte ord för hur Coolt det här är!
Det är e-post om den skul vara ny idag. Det fungerar oavsett OS eller Browser eller device dvs mobil eller dator! Det är inte ens klokt! Allt bara funkar direkt i htlm utan installation.
De testar direkt i fler olika webläsare samtidigt vai oliak datorer och mibiler och det är nog alfa-stadium med demo live! Snacka om confidence!!!
Titta!"!!!!!!
Vem är det bakom, jo bröderna Rassumessen som gjorde maps.google.com
Vi ser framtiden nu!!!
Världen TänkOM!




PS Ni är numera 40 st som aktivt följer denna blogg. JAg vet att ni är fler så anmäler via gadgeten till höger, please!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har en praktikant som snart lämnar in sin slutrapport om hur google apps kan och bör implemnteras i skolvärlden/kommunerna... här borde vi sätta riktigt lobyistiskt tryck!

Unknown sa...

YYYEEEEEESSSSSS Please!!
Det skadar definitivt inte!!!
Alla vägar leder til framtiden och Heppler påpekade att vi var ett land utan visioner så allt visioner är ett framsteg! ;)