söndag 26 oktober 2008

I morgon händer det saker!


Då syftar jag inte på att jag går upp på scenen i morgon på IT-torget kl 13....
utan på att på Britannica Blog kommer min nya hjälte Howard Rheingold att skriva om "R.I.P.: Lectures, Notes, and Tests (Scrapping the Old Ways)." Tack för tipset Stefan
Samma ämne som Anne-Marie Körling skriver om, en annan hjäte, i sin blogg.
Tune in on The Britannica Blog och kom gärna förbi IT-torget på skolforum...

i min iPhone - Cardigans - I Need Some Fine Wine And You You Need To Be nicer...

... 10 minuter kvar till Stockholm C

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig i morgon, Jonas! Synd att man inte är där.. Fast å andra sidan är jag ju ledig i stället, det är ju inte dumt det heller..
Lycka till!

Anonym sa...

Välkommen till Stockholm. Som kanske inte visar sig från sin bästa sida just idag med regn och rusk. Hoppas att det gå bra imorgon.

Unknown sa...

Tack för ditt stöd. Det känns redan bättre...

Unknown sa...

Tack Kersti
Stockholm är OK. Inget regn i kväll ;-)