tisdag 7 oktober 2008

Skolforum 27-29 oktober 2008


Läser i dagens inbox att
Årets upplaga av Skolforum innehåller rekordmånga seminarier. Under tre dagar i slutet av oktober genomförs över 250 seminarier om undervisning och skolutveckling på Stockholmsmässan. Till Skolforum kommer fler än 20 000 lärare, rektorer och andra deltagare från hela landet för att diskutera och ta del av skolnyheter.

Känns skoj att få delta i detta evenemang. Kollade lite på deltagande företag och seminarier. Det kommer inte vara svårt att fylla tiden mellan mina små gig ser jag.
Själv kommer jag att uppträda tre gånger i montern C17:51
Den 27 oktober kl 13:00-13:20, den 28 oktober kl 10:00-10:20 samt sista tiden sista dagen dvs 15:30-15:50... puh det är ju snart... Hoppas vi ses där!
och hur skall jag kunna hålla mig till bara 20 minuter...
tur man skall till Botkyrka den 23 och får 90 minuter på sig där ;-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till Jonas!

Du får väl springa efter deltagarna när de är på väg bort efter 20 min med den berömda frasen "Jag ska bara..."

Unknown sa...

LOL

Du e go du ;-)

eller kanske avsluta med

det kommer mer vid nästa föredrag hos er!

;-)

Lars Ekelöw sa...

Hej
Du kommer väl att berätta nn hel om Björknässkolan, det är väl där det händer i Sverige idag!

Lars Ekelöw sa...

Du ska väl hålla ett föredrag om Björknäskolan, det är väl där du snor dina ideer:)

Unknown sa...

Tackar och bugar för de fina orden. De värmer som alltid...

Blogglistan är ett verktyg från blogger som ju hostar min blogg. Vet inte om blogg.se har sådant. Försökte med att regga iktpedago.blog.se men hittade inget nyttigt ännu...

Vill däremot åtgällda komplimangen. Dina ord värmer och dina bilder än mer.