fredag 9 januari 2009

Panelhöna, föreläsare och BETT

Ni som känner mig lite vet att jag under 2008 åkt runt i Sverige och föreläst om Gunnesobskolans arbete med Bibiliotek och IKT.
I år vskall jag vara med i en paneldebatt som Skolbiliotek Väst anordnnar. Inte för att jag förstår hur jag hamnat där men i alla fall det skall bli skoj. För den intresserade finns en inbjudan från Axiel här.

Det närmar sig BETT och jag börjar bli lite rastlös inför allt det stora som man förhoppningsvis får vara med om. Någon som skall dit och vill dela med sig av vad de skal göra så tar jag tacksamt emot idéer. Det verkar vara lite tunnsått bland seminarierna i alla fall på pappret. Lena Byström skall dit med ett stort gäng från Nacka och har idéer i alla fall på sin blogg, som förresten är mycket läsvärd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade gärnat åkt med, men missade "tåget". Jag får väl göra ett försök till nästa gång det händer. Antar att jag får läsa på alla era bloggar vad som händer där och vad som hänt när ni kommer hem ;D

Per Falk sa...

Kolla in:
http://teachmeet.pbwiki.com/TeachMeet09Bett