torsdag 29 januari 2009

Dålig uppdatering pga skada


Hej kära läsare.
Jag har inte försvunit eller struntat i er. Jag har helt enkelt prioriterat om sedan i lördags kl 16.52. Då gled jag ner med en stege och landade med armen underst därefter stegen och till sist jag själv. Detta resulterade i att båda benen i underarmen gick mitt av. Så nu sitter jag här, 13! skruvar 20 stygn och gips över armbåden på min vänsterhand, jo jag är vänster hänt, och skriver med en hand och det tar tid.
Fick ett tips om att kanske börja videoblogg, hmm kanske det.
Så nu vet ni varför det är så tyst här.


Stay tuned I'll be back men det kan ta lite tid...

Under tiden kan ni njuta av en häftig iPhone app. CU

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ajaj, lät inte bra. Hörde om din olycka när jag var på pandeldebatten i Göteborg i onsdags. Krya på dig!

Anonym sa...

Vi väntar så gärna. Du vet "den som väntar på något gott.." och det där. Det gäller nu för oss bloggläsare. Krya på dig snabbt bara! Det där med videobloggning kanske inte var en så dum idé ändå.

Anonym sa...

Oj, trodde kanske att du var iväg på något väldigt intressant ITK uppdrag i fjärran land. Men även i fjärran land har de ju internet, så du hade väl hållit oss uppdaterade även om du hade befunnit dig där. Att skriva med en hand eller pekfingervalsen är det svåraste jag vet. Jag måste ha båda händerna och alla tio fingrar för att det ska bli något som ska kunna kallas läsvärt ..KRYA PÅ DIG!!

Unknown sa...

Tack för all omtanke somjag fått via Facebook, Twitter här och på mailen...
Jag lkan nu skriva med långfinger på vänster och hela högerhanden så det går bättre och bättre dag för dag.

Anonym sa...

Jag har verkligen undrat vad du tagit vägen och jag har haft det en aning kämpigt själv. Ge mig adressen så ska jag sända blommor, choklad... Stackars dig... stackars dig - var det härligt i London?
Anne-Marie