onsdag 10 augusti 2011

Hello, is IT me your looking for...

AttributionNoncommercialNo Derivative Works Some rights reserved by aeFusion
Välkomna tillbaka. Efter nästan på dagen två månaders sommaruppehåll är jag nu på plats på jobbet igen.
Massor av vatten har bokstavligen runnit under broarna under sommaren.
Google+ är igång men jag har inget grepp om det ännu även om jag har aktiverat mitt konto. Är det någon där ut som behöver en invite hör av er för jag har massor.
Ser att Blogger har uppdaterat sitt interface vilket gäller för hela Google förresten.
Trots total av saknad av uppdatering har ändå trafiken på bloggen varit igång med ca 100 sidvisningar per dag. Skoj tycker jag.
Detta läsåret blir det första med Lgr11 och allt vad som denna läroplan för med sig och det skall bli utmanande att skapa lärosituationer för eleverna utifrån de nya direktiven. I november är det Mötesplats skola och jag är inbjuden som talare, hoppas vi ses. Innan dess är det dock dags med en tur till Nordmaling nu på måndag och massor annat av kul. Nej nu måste jag kolla lite mer på mailhögen.
Som sagt välkomna tillbaka ;)

Inga kommentarer: