måndag 23 februari 2009

Utan gips men med tårar på bussen


GeoTagged, [N55.72618, W13.17140]

Detta är en bild på min vänstra underarm efter operation oc 4 veckor med gips. De 13! skruvarna och plattorna syns tydligt och även sprickorna efter brottet. Men det är inte så illa som det ser ut. Benen är läkta men int hela ännu helt det tar 8! veckor till men jag har ingen gips. YEES!!

På väg hem från sjukhuset lyssnade jag på Sommar i P1 från i somras med Stavros Luca, ni vet han från klass 9A. Vilken människa. Det var det han sa som fick mig att sitta där på bussen och gråta äkta glädje tårar. Ni måste lyssna för podcaster och framför allt Stavros sommarprat är fantasiskt. Vi kommer antagligen för tredje året i rad att låta avgående nior gör sina egna sommar program. I år kanske som nerladdningsbara Podcasts vi får se. De andra två åren har de gjort en DVD med allas prat på som de fått på avslutningen. Vilken sommarpresent.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har alla sommarpratare på min iPod - det är fantastiskt att höra olika människors val av berättelser och musik. Och precis som du skriver - vem som helst kan vara sommarpratare ...